10 Mayıs 2013 Cuma

Balküpüm 3 yaşında...



         İki gün önce hayatımdaki en değerli varlığın canım kızım balküpümün doğumgününü kutladık. Bitanem 3 yaşını doldurdu. Zaman nasıl hızla geçiyor kucağıma aldığım gün sanki daha dün gibi. Ama ilk göz göze geldiğimiz andan itibaren tam üç yıl geçti ve kocaman bir kız oldu kuzucum.  İlk günden beri hergün ona sahip olduğum için Allah ıma şükrediyorum. Kızımın varlığıyla huzur buluyorum. Her akşam eve gittiğimde annecim diye boynuma sarıldığında yeniden hayat buluyorum. O hergün yeni bişey öğrenirken bende öğreniyorum hatta beni bazen öyle şaşırtıyor ki konuşmalarıyla öğrendikleriyle ağzım açık kalıyor. Oturup iki yetişkin gibi sohbet edebiliyoruz , yakında dedikodu yapmaya bile başlayabiliriz..
      Güzel kızımın doğum gününü de sevdiklerimizle birlikte kutladık. Dedeler anane babanne hala dayı hepimiz her yıl olduğu gibi bir aradaydık. Kızım o kadar şanslı ki onu çok seven bir sürü kişi var yakınında tüm ailenin en değerlisi o Allahım bu güzelliği hiç bozmasın sevdiklerinden hiç ayırmasın onu.
       Doğum günü için de hazırlık yaptım tabi ki ilk iki yaşımızı evde kutlayarak geçirdik hep özendim özel kostümü ve pastasını hazırladım. Geçen yıl minie mause kostümü ve mini mause pastasıydı konseptimiz bu yılda hello kitty olsun istedim ve tütü takımı hazırladım bir de hello kityli pasta. Evde hazırlık yapmadım tüm aile  dışarıda kutlamayı tercih ettik çokta güzel oldu kızım eğlendi biz eğlendik hoş bir gün oldu. Darısı tüm yaşlarımıza inşallahhh… 

      Canım kızım iyiki doğmuşsun iyi ki varsın birtanem Allahım bizi hiç ayırmasın o melek yüzün hep gülsün inşallah…. 




Tütü Takımımız..
kızım pek giymekten hoşlanmasa da gerçekten çok yakıştı
üzerinde yarım saat bile tutamadık şimdiki çocuklar rahatlarına çok düşkünler :)


Pastamızıda verdiğimiz fotoğrafa benzetmeye çalışmışlar pembe olması gerekiyordu kırmızı olmuş olsun tadı süperdi :) 

3 yorum:

PAMUK ŞEKERİ dedi ki...

iyiki doğmuş güzel kızın.. nice yıllara balküpü.. ellerine sağlık canım herşey çok güzel olmuş ..

Unknown dedi ki...

çok teşekkürederim canım evet kesinlikle iyi ki doğmuş benim balküpüm :)

Unknown dedi ki...

daha nice mutlu ve umutlu yaşları olsun Masal kızın..Annesi bu kadar becerikli ve özenli olduğu için de ne kadar şanslı olduğunu hep bilsin:D