19 Haziran 2013 Çarşamba

Keçe...




     Keçelere biraz ara versem de bu güzel uğraştan bir türlü kopamıyorum. Yoğunluğun arasında fırsatım oldukça yeni bir şeyler yapıp sevdiklerime hediye ediyorum. Aklımda o kadar güzel projeler var ki en kısa zamanda onları da yaparım umarım. 

Bu yazamadığım süre içerisinde anneler günü geçti. Bu anlamlı gün için  anneme ve kayınvalideme kapı süsleri yaptım. Onlarda çok beğendiler güle güle kullansınlar. 




        Ve yeni  bir can geldi aileye ismi Nira Derin. güzeller güzeli bebeğimize uzun ve güzel ömürler diliyorum.  onu görmeye giderken ona özel bir şey götürmek istedim ve güzel ismini yazdığım bir duvar süsü yaptım. Annesi çok beğendi büyüdüğünde kendisi de sever umarım :)



Sırada şuan yapmakta olduğum baykuşlu kapı süsüm var bu sefer kendim için çalışıyorum bakalım ortaya nasıl bir şey çıkacak  biran önce onu da paylaşmak istiyorum. Şimdilik herkese sevgiler… 



Hiç yorum yok: