2 Ağustos 2013 Cuma

Bir koşturmacadır gidiyor....



       Yahu şu bloga düzenli yazı yazıyım diyorum bir türlü olmuyor. Hayatım düzensiz, yoğun işlerimi sıraya sokamamaktan buraya yazmaya da vakit ayıramıyorum sanırım. Hayat bir telaşdır gidiyor koşa koşa kaça kaça… nereye bu koşturmaca, sakince yavaş yavaş yaşamak varken neden bu telaş.. ömür zaten bitiyor biz koştursak da oturup beklesek de o kendi bildiği hızda bildiği  şekil de geçip gidiyor…
        Hem çalışmak hem annelik hem ev hanımlığını bir arada yürütüp birde sakin yaşamak çok zor elbette. Bazı günler hangi işi yapacağımı şaşırıyorum. İşten gelip kızımla mı ilgileniyim yoksa biraz ev işi yapıyım derli toplu olsun mu yoksa şöyle uzanıp tv mi izleyeyim derken gece olup uykuya dalmış oluyorum sabah kalk yine aynı telaş. Birbirini aynı hızla tekrarlayan günler sonra kaçınılmayan monotonluk depresyon derken maalesef enerjisiz, bişey yapma isteği olmadan öylesine yaşamaya dönüşüyo hayat.
        Bunu yaşamamak  için ne yapmak gerektiğini açıkçası bende pek bilmiyorum. Sanırım tadını çıkarmak lazım hayatın, aman işler beklesin ben sevdiklerimle vakit geçireyim deseniz olmaz işler yine sizi bekler.. işleri halledeyim ihmal etmeyim deseniz sevdikleriniz sizi bekler .. böyle bir kısırdöngüde yaşamak aslında kadın olmak ne kadar da zor..
        Hem bu kadar yoğunlukta hayatı devam ettirmeye çalışıyorum hem de kendime ait zamanlar yaratmaya çalışıyorum ki biraz enerji depolayabileyim. Bu şekilde depresyondan monotonluktan kurtulabiliyor muyum bilemiyorum ama iyi geldiğini söyleyebilirim…
        Yazmadığım süre içinde keçeyle epey uğraşmışım.. Belki acemice ama çok severek yapıp kullanıyorum umarım sizde beğenirsiniz..




        

         Bayram geliyor e kızların da bayram harçlıkları koyacak çantalara ihtiyacı var değil mi ? 
     o yüzden bir tane kızıma bir tane de yiğenim elif için kot çantalar yaptım. çok sevimli oldular bol bol    harçlık dolsun içleri :)
 







        Bende baykuş modasına uydum ve evimin kapısına baykuşlu bir kapı süsü yaptım. eşim kızım ve beni anlatan bizce çok sevimli olan bu kapı süsünü severek kullanıyorum.
 Bakuşların fikir annesi tabiki becerikli arkadaşım Bedia :)





       

            Bunlarda benim çok rahat olan ama bir türlü sevemediğim pudra rengi babetlerim
     Ne yapabilirim diye düşünürken aklıma ojelerim geldi ve ortaya sevimli benekli renkli  bir babet çıktı..
               Şimdi çok severek giyiyorum..















3 yorum:

PAMUK ŞEKERİ dedi ki...

ne güzel özetlemişsin..hayat işte çaresizce kovalıyoruz ne zaman kıymetini anlasak zaten iş işten geçmiş oluyor..Allah bize zamanı iyi değerlendirenlerden olmayı nasip etsin :)

PAMUK ŞEKERİ dedi ki...

el emeği göznurunla hazırladığın her şey çok güzel olmuş .. kapı süsün çok şeker hani bir kapı önünde dursam ona bakmaktan zile basamazdım bende tatlı bir tebesüüm yarattı.. Babetlerinde çok güzel iyi fikir aslında bende denemeliyim..güle güle kullan..

Unknown dedi ki...

teşekkürederim canım :)