24 Eylül 2013 Salı

Şimdi okullu olduk :)



        Merhabalar hayatım her zaman ki gibi koşturmacayla geçmeye devam ediyor tabi ki bu yüzden yazmayı da ihmal ettim.
        Evet balküpüm 3 yaşını bitirdi bu sene. Artık kreşli olma zamanımız geldi dedik ve bütün yazı kreş araştırmaları yaparak geçirdik. Özel kreşler devlet kreşleri hepsini ziyaret ettik kimisi kadro olarak yetersiz geldi kimisi bina şartları uymadı kimisinde bahçe yok kimisi gerçekten çok pahalıydı. Oturduk bütün kriterleri değerlendirdik kızımız için en uygunu hangisi nerde mutlu ve güvende olacak diye düşündük, hem bizim için hem balküpüm için uygun olan bir devlet kreşini tercih ettik. Kaydımızı yaptırdık ve geçen hafta itibariyle kreşe başladı balküpüm.. ilk gün gittiğinde gözyaşlarıma hakim olamadım.  Çok güzel bir duygu hem minicik bebeğinin büyüdüğünü görüyorsun hem başka hiç bilmediğin bir yere emanet ediyorsun. Karmakarışık duygular sevinçle birlikte endişe duygusallık hepsi birbirine karıştı. Anneliğin zor bir aşamasıyla daha karşılaştım. Zaman nasıl hızlı geçiyor anlayamıyorum dün kucağımda sallayıp uyuturken bugün okul yollarında sırtına çantasını  takıp koşturuyor. Evlat gerçekten bir mucize.. Annelik de çok zor ama dünyanın en mükemmel duygusu..
        Balküpüm de şimdilik okula uyum sürecinde, çok hevesli ve istekli başladı kreşe fakat ilk günlerde ağlayan çocukların da fazla olmasıyla etkilendi ve ben sıkıldım gitmek istemiyorum dedi. Zorla gideceksin diye bir şey söylemedik yarında bir bak bakalım belki seveceğin bir şeyler yaparsınız diye ikna edip götürdük ve gerçekten sevdi. Hem öğretmenlerinin çok sıcak oluşuyla onlara güven kazandı hem de okulda gerçekten eğleniyor. Şimdi çok istekli gidiyor. Çok şükür sorunsuz atlattık umarım ileriki dönemlerimizde bu şekilde geçer. 
         Her gün geldiğinde ne yaptığını anlatıyor çok mutlu oluyorum çünkü o mutlu enerjisini atıyor arkadaşlarıyla oyunlar oynuyor eve mutlu dönüyor.Hayatımızda daha fazla düzene girmeye başladı bu şekilde. Bu süreci yaşayan herkese kolaylıklar diliyorum. Tüm kuzular hastalıksız sorunsuz mutlu güzel bir yıl geçirirler umarım. Sevgiler…



3 yorum:

Unknown dedi ki...

Canim hadi hayirli ugurlu olsun egitim- ogretim sureciniz..dilerim hep basarili ve mutlu gecer Masal hanimin tum okul hayati :)

Unknown dedi ki...

Canim hadi hayirli ugurlu olsun egitim- ogretim sureciniz..dilerim hep basarili ve mutlu gecer Masal hanimin tum okul hayati :)

Unknown dedi ki...

teşekkürederim pınarcım inşallah.. darısı Rüzgar'a inşallahh :)